Transport
Termenul de livrare a comenzii este de 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea plății și a BT-ului (bun de tipar pentru produsele personalizate), însă, în raport cu diverși factori care pot influența livrarea, termenul poate fi extins cu acordul clientului.
Transportul este gratuit, oriunde în țară (România) pentru comenzi cu valoare facturată de minim 2000 lei (TVA inclus).
Pentru comenzile cu valoare facturată sub 1000 lei (TVA inclus), costul livrării este de 75 lei (TVA inclus).
Pentru comenzile cu valoare facturată între 1000 lei (TVA inclus) și 1999.99 lei (TVA inclus), costul livrării este de 50 lei (TVA inclus).
Livrare locații multiple
La cerere, se poate asigura transportul la locații multiple, contra-cost, cu rugămintea să ne contactați pentru a stabili detaliile și disponibilitatea.
Livrarea în locații multiple se realizează prin intermediul rețelei Fan Courier, contra cost. Logistica necesară livrărilor multiple (emitere AWB-uri, pregatire colete, urmărire expediții) este asigurată gratuit. Calculul costurilor privind supra-ambalarea și transportul, se transmite pe baza caracteristicilor comenzii (greutate-volum/colet; adresă destinație).
Politică de Retur
Produsele pot fi returnate în următoarele cazuri:
- Produsele personalizate se returnează doar în cazurile în care personalizarea este greșită (nu se respectă design-ul pus la dispoziție de către client).
- Produsele personalizate se returnează doar în cazurile în care produsul personalizat este deteriorat și clientul face dovada unui proces verbal de constatare emis de către firma de curierat. În aceste cazuri produsul personalizat deteriorat se înlocuiește în termen de 7 zile lucrătoare. Lipsa acestui proces verbal de constatare anulează returul.
- Produsele personalizate nu se returnează dacă respectă design-ul / BT-ul (bun de tipar) și produsele nu sunt deteriorate, deoarece aceste sunt produse la comanda expresă a clientului, cu design-ul clientului și la instrucțiunile clientului.
- Produsele nepersonalizate se pot returna în urmatoarele cazuri:
- produsul primit nu este cel comandat
- produsul primit este cel comandat, dar ca urmare a manipulării și a transportului, produsul este deteriorat. În acest caz, produsul se returnează doar ca urmare a unui proces verbal de constatare de la firma de curierat. Lipsa acestui proces verbal de constatare anulează returul.